Пошуковий запит: (<.>A=Кропивко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Кропивко І. В. Смислова структура та поетика жанру оповідання Григорія Шегери "Великий "гріх” маленької душі" [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Література в контексті культури. - 2012. - Вип. 22(1). - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvk_2012_22(1)__8
|
2. |
Кропивко І. В. Жанровий симбіоз повісті Олеся Гончара "Бригантина" [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2013. - Вип. 16. - С. 136–142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2013_16_23
|
3. |
Кропивко І. В. Тілесність як спосіб вираження маргінальності в романах О. Забужко "польові дослідження з українського сексу" та М. Вітковського "Хтивня" [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Література в контексті культури. - 2014. - Вип. 24(1). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvk_2014_24(1)__19
|
4. |
Кропивко І. В. Жанровий поліфонізм оповідання Анатолія Дімарова "Сага про Джоя" [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2012. - Вип. 14. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2012_14_11
|
5. |
Кропивко І. Вплив наслідків глобалізації на літературний процес в Україні та Польщі [Електронний ресурс] / І. Кропивко // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2015. - № 5. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2015_5_28
|
6. |
Кропивко І. В. Художні домінанти "Оповідок з жіночої торебки" Оксани Думанської [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2012. - Вип. 15. - С. 93–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2012_15_14
|
7. |
Кропивко І. В. Форми репрезентації та способи осмислення матеріально-тілесного низу в постмодерністській літературі (на матеріалі текстів Ю. Винничука та М. Ґретковської) [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2016. - Т. 271, Вип. 259. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2016_271_259_19
|
8. |
Кропивко І. В. Гіперреальність як прийом і предмет зображення в постмодерністських текстах (на матеріалі української й польської літератур) [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 12. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_12_35
|
9. |
Кропивко І. В. Локальне картографування в українській і польській постмодерній прозі [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Літературознавство. - 2017. - Т. 301, Вип. 289. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufl_2017_301_289_24
|
10. |
Кропивко І. Сакральна географія постмодерної прози (на матеріалі української й польської літератур) [Електронний ресурс] / І. Кропивко // Слово і час. - 2017. - № 8. - С. 38-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_8_9 Розглянуто питання специфіки реалізації у постмодерній прозі мотиву власного вкорінення. Він актуалізувався як реакція на глобалізаційні процеси, що спровокували перенесення свідомісних кордонів із зовнішнього щодо людини світу в простір її внутрішньої екзистенції. Акцентовано на тому, що географічна територія змінює своє значення зі смислового центру, що пізнається, на сукупність знаків-маркерів для витворення реципієнтом власного інтерпретаційного простору. Персонаж/наратор формує власну сакральну територію через дотик до сакральної території іншого, яким може виступати як автор, персонаж, так і реципієнт. Замість єдиної системи ціннісних координат з'являється мережа іконічно-сакралізованих об'єктів персонального значення.
|
11. |
Кропивко І. В. Літературна репрезентація соціокультурної ситуації фронтиру 1990-х років у романах А. Дністрового "Пацики" та А. Стасюка "Дев’ятка" [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_15
|
12. |
Кропивко І. В. Постмодерністська література мандрів: персонаж, трансгресія, жанр [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 1. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2018_1_22
|
13. |
Кропивко І. М. Карнавальне колесо постмодерністської деконструкції в текстах-подорожах М. Кідрука "Мексиканські хроніки" та Я. Рудницького "Тричі так!" [Електронний ресурс] / І. М. Кропивко // Слово і час. - 2018. - № 9. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2018_9_4 Вияви деконструктивізму постмодерністської художньої прози спрямовані на деструкцію ідеологем і карнавально-ігрове конструювання нових текстів із їх уламків. Тексти про персонажа, який подорожує, використовують тип людини-номада та відповідають принципам безперервного руху без початку й кінця як основи життя й тимчасовості значень. Цими принципами вони перегукуються з бахтінським образом карнавального колеса змішування й додавання значень, їх аієрархічності. М. Кідрук ("Мексиканські хроніки") переосмислює усталені поняття, зв'язки між поняттями та "грається" ролями, у яких виступає його наратор. Я. Рудницький ("Тричі так!") більше уваги приділяє змішуванню ціннісних параметрів, понять сакрального і профанного, мертвого і живого, верху і низу.
|
14. |
Кропивко І. В. Етнолокалістські мовні дискурси в сучасній художній літературі України та Польщі [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. Серія : Філологічна. - 2018. - Вип. 15. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/IvanOgienko_2018_15_18
|
15. |
Кропивко І. В. Постмодерністська іронія і сміх: специфіка і наукова рецепція [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2020. - № 2. - С. 20–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2020_2_4
|
16. |
Кропивко І. В. Романи П. Загребельного "Євпраксія" та Я. Бохенського "Божественний Юлій" у постмодерністській перспективі [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Таїни художнього тексту (до проблеми поетики тексту). - 2014. - Вип. 17. - С. 40–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tkht_2014_17_7
|
17. |
Кропивко І. В. Інтерпретативні стратегії сучасної прози в контексті літературознавчої антропології [Електронний ресурс] / І. В. Кропивко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Філологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 17–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2022_2_4
|